irmamimmi

Alla inlägg under september 2012

Av Irma/Mimmi - 23 september 2012 20:29

Lite random bilder kommer nu   

 

 

Mowitz när han fick prova mammas hatt "mössa".

 

 

Mowitz (igen) när han låg i finsoffan och var på bushumör,

 

 

Min favo häst på ridskolan där jag rider, hon ser lite konstig ut på bilden. xD

 

 

Jag vet inte varför jag tog kort på den här, men den e ju lite random xD

 

 

En skylt, 

 

 

Mowitzs tass, 

 

 

Jag som gjorde mig själv på sims när jag hade brunt hår ;)

 

 

Mowitz i krukan.

 

 

Student-katten

 

Jag och min storebror, är jag int snygg xD

 

 

Mowitz när han var "galen".

 

 

Party-katten Mowitz,

 

 

Kramizzar Mimmi 


Av Irma/Mimmi - 23 september 2012 20:25

Mowan är min sötnos, han är en kastrerad hankatt som är helt vit och döv.

Jag fick honom 2009 och nu är han 4år. 

Han älskar skinka och att sova, fast att reta Lullan går också bra...

 

Värdens finaste kisse-katt   

 

 

 

 

Kramizz Mimmi

Av Irma/Mimmi - 23 september 2012 20:21

Pelle är min kanin, han är 5år och vit-svart prickig.

Han är inte kastrerad och han gillar inte att hoppa.

Men han är ändå bäst, 

  För han e min, bara min.

 

Sötnosen   

 

 

 

Kramizz Mimmi

 

Av Irma/Mimmi - 23 september 2012 20:15

Ska göra!

*Skriva inlägg om alla mina djur.

*Ladda upp massa konstiga bilder.


Jaopp det där mst jag göra, på bloggen nu.





Kramizz Mimmi

Av Irma/Mimmi - 23 september 2012 07:10

igår såg jag Iron sky och den var superbra..om ni har sett den filmen så vet ni hur bra den e! om nt sååå vet ni  nt.. ska rida idag   

 

 

 

 

 

 

kramiz Irma

Av Irma/Mimmi - 22 september 2012 09:11

godermorron xD ja mimmi berättade ju lite va som hände igår,   sååå jag har ju inte mke mer stt berätta. ska nog gå ut nue... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram Irma

Av Irma/Mimmi - 21 september 2012 20:47

Jaopp nu är den uppladdad och klar på youtube, sök på "Mrsanimalslover" i sökrutan och klicka på

"Harry Potter Schleich part 2" 

Så kommer det upp, 

Irma och jag va idag   och vi var i skogen och "lekte" Harry Potter eller nått. Irmisen filmade och fotade men vi kunde inte lägga upp bilderna, vi har även varit inne på panfu.se och drygat oss lite. 

Hehhee, så var på er vakt...

 

Kramizzar Mimmi



Av Irma/Mimmi - 20 september 2012 19:08

Idag så hade vi so och jag blev klar med Margareta Eriksdotter   ! sen hade vi rast o då köre vi lite king o jag va kung en gång! 8O sen hade vi no där pratade vi bah senh ade vi sv igen och jag började på min bokreseption sen så gick josse,jag emme o bella o torkaa bord, sen fick vi GLASS :DDDDDDDDD (vi hade ju torkat borden) sen typ hade vi sv o...ja inge mer....

 


Idag var det nog nån som släppte en    på mig med tävlingssugen grej p mig för jag blev prötsligt jättetävlingssugen! ehe tror att jag ska vara med på en dressyrtävling på min klubb, de e KM! :)

 

 

 

 

 

 

 

Kram Irma <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards