irmamimmi

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Irma/Mimmi - 19 september 2012 20:33

idag så hade vi so och jag skulle göra en intervju om Margareta Eriksdotter    Sen hade vi matte o jag o Emme jobbade tsm o hon var hungrig så hennes mage kurrade typ varannan miut så vi börja typ asgarva!   sen hade vi so... igen o då skrev jag vidare och började skriva på datorn, sen kom Oliver in och tog en annan datorn o sen kom Amanda in och tog en annan dator.. sen gick vi till varandra, sen typ skulle båda titta vad jag hade skrivit men WAHAHA de lyckades nt >:D ujj skrev fel men orka!     hehe sen simträningen som var lite jobbigt   (den är min favvosmiley nue!)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram Irma ;)

Av Irma/Mimmi - 19 september 2012 20:14

Om ni läste rubriken så ser ni att jag e sjuk    det e astråkigt, men men imoron ska jag va i skolan igen.

Tror att det bara var den klassiska sprutsjukan, fast det e bara det att jag har NO-prov idag imorron och jag har inte övat nånting alls!

 

Fast jag får väl öva som en galning innan NO-lektionen, sedan när jag kommer hem måste jag last-träna Gurra, och göra matteläxan/engelskaläxan och så kanske löslongera Glaedir och vi får se om jag hinner rida...

Jag red lilla rundan idag iallafall, jag kände mig bättre nu på kvällen    så jag och mamma tog en sväng ut i skogen, som tur var så kom det ingen björn.

 

Vi (jag och mammsi) har tittat på en last-film idag eller mamma sommnade och började snarka, så imorron kan man hoppas på att det blir last-träning med Gurra-Burra.

 

Jag har gjort so-läxan så jag är jättestolt över mig själv   

I am a angel, 

Eller...

 

Jaja, nu ska jag nog vara inloggad på FB en stund så, ses.

 

 

Kramizzar Mimmi

Av Irma/Mimmi - 19 september 2012 16:48

Jupp, ni läste rätt.. det spöregnar. pappa e ute o fratar i telefon xO men jag är i köket o lagar mat.. måste åka till simningen snart, berättar mer när jag kmr hem!

 

 

 

 

 

 

Kram Irma <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards