irmamimmi

Alla inlägg den 26 september 2012

...

Av Irma/Mimmi - 26 september 2012 21:05

Undra va Mimmi gör nue, på fredag har vi studiedaag Woho!!!! 

har   idag o det gick bra..:)

kollar på en film just nu, den heter For the money och veka ganska bra men tror nog att jag bara ser lite inan jag går o lägger mig, de e ju ganska sent om de e skola imorgon ;)

jag har oxå börjat på en ny bok som heter Rädda Honom.


juhupp idag hade vi höstkampen o jag va me i USA, det var terräng, 60 m, längdhopp, kast med liten boll och stafett.. de som vann var Storbritannien och sedan U.S.A och sist Kina. Jag blev väldigt nöjd med vad USA gjorde för usa vann ju förra året så det spelar inte en sån roll tycker jag.Och såklart va det fisk den dagen! (inte så förtjust i skolansfisk)aja undrar om mimmi skriver nått inlägg ;o







Många Kramisar från Irma xD



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards