irmamimmi

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Irma/Mimmi - 24 september 2012 17:14

hej,   man kan säga att  jag inte e på humör nue..  idag på rasten så skule jag ta emot en boll och så backar jag ganska snabbt och tjoffs! så hade jag backat in i en lyckta! och det gjorde så hima ont att jag precis efter satte mig ner på marken.. sen så gick jag till skolsyster, hon var nt där..   sen så sa vår mattelärare att dom i min klass skulle va lite tysta och när jag skulle gå ut ur klassrummet så kommer en kille från min klass , ( ger inte ut namn men börjar på I) och stannar framför mig och SKRIKER!!!! de va ju nästan att man ville skrika til honom: HÅLL KÄFTEN  !ursäkta språket men jag har ont i huvudet o då hade man ju mer ont... sen så kommer en annan kille som också börjar på I och gör samma sak  ! sen frågar några andra hur jag mår och då orkade jag inte så jag sa allt..  (egentigen halvskrek jag ut det) och sedan gick jag argt o ut til bussen o hade ont.. har en bula nu på bakhuudet... Visst har jag haft en bra dag?!ska nog äta nue, får se om det gör mig på bättre humör   ,ibland tror man ju att vissa i klassen kan vara lite    ibland... mena konstiga mm

Ciao ( vet nt hur det stavas   )

 

 

 

 

 

 

Kram Irma som vill ha bättre humör..  

Av Irma/Mimmi - 24 september 2012 16:07

Hellu, stora och små. 

  

Den här bilden tog jag förra sommaren, 

It´s so cute!

 

 

 

Kramizzar Mimmi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards