irmamimmi

Alla inlägg under september 2012

Av Irma/Mimmi - 30 september 2012 14:02

tjaaaa baaaaaaa xD neme idag har jag fått ridstövlar av mamma :D märket säger jag nt MOHAHAHAH xD jaja här kommer väll lite bilder, (den första de nya ridstövlarna)

   Hehe snygga va? ;)

nu kmr en bild på min ponny Jack :D

  HAHA liite tjock då!


o sen på kattungarna då, ;)

   men nu ja NU säger jag addjö! men skriver nog lite ikväll xD

 

Kraamisaar Irma :) <3

 

Av Irma/Mimmi - 29 september 2012 23:57

ah jag tiittar på en film som e AWSOME! den heter: Something borrowed

MEN jag tycker att hon skulle valt den andra killen, han va ju såå omtänksam c:

sen stog det to be continued!!! NOOOOOOO!



kram Irma

Av Irma/Mimmi - 29 september 2012 18:13

deeeet regnar, har typ gjort det hela dan, mene jag o mamma har sorterat täcken efter storlekarna, sen städat lite i mitt rum som jag typ nt städat de på 3 år elr mer! xD aja ses senare! :D ehär blev ett pyttelitet inlägg!

 

 

 

 

Krum Irma :)

Av Irma/Mimmi - 28 september 2012 11:53

Cheese, det är typ mitt nya "ord" jag har börjat säga det jättemycket xD

Som nu, ljudet laggade lite och jag bara

- CHEESE!

Så om ni hör nån ljushårig tjej, säga "Cheese" då kan det vara jag xD



'


Krumixx MIMMI

Av Irma/Mimmi - 28 september 2012 10:07

lyssnar på musik o chattar lite me saggggggggga o olliv (säger nt riktiga namnen :D) och lyssnar på musik, We are never ever getting back together <3 och den e ju såklart bra ;) nu kom jag på att taylor Swift har snygg frisyr..hehe ska snart fixa lite ute, idag så.... har nt mke att berätta såå det blir nog i slutet av dan de blir mke :D sees

 

 

 

 

 

 

Kraaam  Irma <3

Av Irma/Mimmi - 28 september 2012 08:34

STUDIEDAG!!!

 

 

 

 

 

Krumix MIMMI

Av Irma/Mimmi - 27 september 2012 20:33

Sry för no blogging xD men jag har gjort massa annat som också tar tid (hehe.) 

Våran svenskalärare har stressat oss och min mattediagnos är inte klar...

Men detta ska inte bli ett jättelång inlägg utan bara en typ sammanfattning om lite grajer.

Onsdag*

I onsdags hade vi massa lektioner (som vanligt) jag var hos Felicia efter skolan, och gjorde engelskaläxan.


Torsdag*

Idag hade vi no i två timmar, (trökigt) och svenska (hon stressade oss inte då som tur va) och jag har varit ensam i mer en 4 timmar xD.


Så lite sammanfattningar xD hope you enyoy it...


Krumixx MIMMI


Av Irma/Mimmi - 27 september 2012 19:28

Haha kollade på family guy och den vet AWSOME! Idag hade jag bytt till snebena, men ingen märkte det xD äh de e väll bah bra satt man inte får så mke uppmärksamhet, juhupp, nu vet ni att jag nt tkr om uppmärksammhet ibland..mene.. aja Undra om mimmi ska skriva ett inlägg idag? :O aja

hade









Kraam Irma <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards