irmamimmi

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Irma/Mimmi - 16 september 2012 20:44

Ha ha mimmi den måste ju komma på fredagen bara :oo aja har precis kommit hem från simmningen o där körde vi styrketräning en halvtimme o sen simmträning en timme xc men va ju lite roligt :D men mimmi har inte ringt vad jag vet :oo tror nog att jag bjuder på en bild från förra eller förrförra sommarn ( har fler bilder men från förra datorn o orkar nt! xD Åh såklart öppnas nt Paint >:O aja bbilden kmr nog nån annan gång ;) jaja imorn kmr kanske bilden annars....kommer den inte imorn! xD hahaha >:D hahaha får nog kolla om nåen e inloggad på fb o kanske chatta me den.....gonatt!

 

 

 

 

 

 

Kram Irma <3

Av Irma/Mimmi - 16 september 2012 20:04

Japp nu sitter ja och lyssnar på musik, en spellista man hart på YT "youtube" 

jag har lite trök så funderar på att fixa HPS "Harry-Potter Schleich part 2" och om ni int har märkt de redan så är jag "in love" med förkortningar   

Ehh vad ska man skriva nu dåe? 

Jag vet!

Jag skriver ett aslågnt inlägg om något, xD som t.e.x ......

Okay kommer not på nånting.....

Maybe, varför jag inte vill ha bild, eller nått annatr super-tråkigt inlägg om ingenting.

  

Jag fick precis en ide, jag skriver inget mer xD!

It´s a secret

 

 

 

 

 

Kramizzar Mimmi.


Av Irma/Mimmi - 16 september 2012 12:59

heej, sitter här ensam , snart kmr nog mimmi ska nog på simning snart (måste åka 17.15) men jag har inte läst ut min bok   har typ inge mer just nue såe ses !

 

 

 

 

 


Kramisss Irma

Av Irma/Mimmi - 16 september 2012 09:14

Jaopp nu sitter jag här (i karatekläder) och spelar starstable (ett onlinehästspel) jag har läst ut min bok idag   

så nu måste man väl kolla om det finns nån ny, eller...

Jaja, jag ska åka 10.00 så det blir väl ett inlägg när man kommer hem, om jag inte har ringt Irma innan.






Kramizz Mimmi





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards