irmamimmi

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Irma/Mimmi - 25 september 2012 20:54

Heej, idag har jag vart i skolan.. cx NO/TK e typ de det enda jag kommer ihåg från skolan och precis när jag o josse skulle springa runt i skolan (va nåen fråga om det) så slutar lektonen! :'S sen när man ko hem fick man en känsla av att man ville ha morotskaka :D såklart bakade jag ju en morotskaka då, sen har jag förberätt lite inför imorn då det är en sak i skolan som kallas Höstkanten och jag e i lag USA1 :D Wish me luck eller jag menar Wish us luck! (e fler av andra klasser) Wahaha i år är vi (i vår klass och paralellklasserna) I HOPE WE WINS >;D

 

 

 

 

 

Krömm Irma >:)

Av Irma/Mimmi - 25 september 2012 15:10

Imrron ska jag ha en bild till svenskan så jag mejlar den till mig nu xD

Här e bilden för er som blev nyfikna ...

 

Va jag int söt?

Fast vem av dom som jag e säger jag int xD




Krumix MIMMI

Av Irma/Mimmi - 25 september 2012 15:02

Idag ska jag åka till bärby och rida lektion, fast jag gör det varje tisdag ju xD

Vi tränar tills en kadrilj och jag ska rida Hrydja, min favo-häst   

 

En bild på henne i boxen,

 

Och en bild när jag rider henne.

(Man kan se det på mina coola ridbyxor som jag har på mig varje dag xD)




Kramizzar MIMMI


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards