irmamimmi

Alla inlägg under oktober 2012

Av Irma/Mimmi - 29 oktober 2012 20:45

Hej hej idag har jag packat till Okympic Day, en sak som man får prova på sporter och jag ska pröva Parkour och gymnastik. ÖNSKA MIG LYCKA TILL! Förresten, då ska jag äta räkmacka ... nOMNOM C; Gonatt //Irma

Hej

Av Irma/Mimmi - 29 oktober 2012 12:34

Just nu har jag mockat, om du eller ni tycker att jag lägger upp lite bilder på bloggen så kan ni tex följa mig på instagramInstagram: ponnyryttarinnan. Kik: ponnyryttarinnanTyvärr går det inte lägga upp bilder från mobilen till bloggen så tänkte bara ah dom kanske vill se lite bilder när jag rider mmKram Irma

Av Irma/Mimmi - 28 oktober 2012 20:19

jag säger bara.... SORRY! iaf så red jag Jack igår,  idag tävlade jag i simning, 25m ryggsim, bröstsim och crawl, jag fick pris! kmr lägga upp bilder morn om dagarna, tittar nu på solsidan.    blir ett kort inlägg nu, sååå hejdååååå



Kram Irma :)

Av Irma/Mimmi - 26 oktober 2012 16:41

ah ny song då, mene jag sjunger ju såklart nt xD jaja o du vill höra den såå sök på youtube Sad Song Lenka

Den är nt "långsam" just nu vettja nt vad  jag ska göra sååå Frågestund! :D

Ja men då frågar ni mig bara för vet nt om mimmi vill ha frågestund men fråga om ALLT! MELLAN HIMMEL OCH JORD!

 

 

Kram Irma ;)

Av Irma/Mimmi - 25 oktober 2012 17:01

HÄLSNING JORDBOR!

jA MIMMI OCH JAG HAR DUSCHAT DIXIE OCH HÄR KMR BILDER! :)

         HAHA IAF HOPPAS NI E NÖJDA.....JORDBOR!!!!

 

 

KRAMAR FRÅN AILIERNA IRMA OCH MIMMI

 

Av Irma/Mimmi - 25 oktober 2012 07:00

Ja godmorgon Idag ska jag kanske va med Mimmi Aja ska snart gå upp och detta e första gången jag bloggar från mobilen och kan nån säga hur man kan lägga upp bilder från mobilen till bloggen? Skulle vara jättesnällt isf om nån sa de då :) hejdåååååå

Av Irma/Mimmi - 23 oktober 2012 20:31

  1. Jag ska rida på lör! :D
  2. Imorn e vii ensamma hemma och på tors.. men frida o kls kmr
  3. Tipsa vänner,mamma,pappa helt enkelt ALLA om vår blogg!
  4. orkar nt skriva!

  5. varför bjöd inte Miimmi mig på Nutella?!?
  6. skriver mer imoern xD

Kraaaam Irma (SOM OXÅ VILL HA NUTELLA >:O)

Av Irma/Mimmi - 23 oktober 2012 20:27

Idag när jag följde med mamma in till ICA, så köpe jag/hon nutella!

Jag har gömt det så att Putte inte kan ta det, 

nomnomnom!!!

NUTELLA=<3 <3

 




Krumixx MIMMI (HON SOM ÄLSKAR NUTELLA!)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare :D

Gallant Unicorn

wooop woop

Cute Deer Hearts

schabaa xD

schaabaaa



Ovido - Quiz & Flashcards